perjantai 11. marraskuuta 2011

11.11.11

Oon ihan hukassa että mitä teen mun tukan kanssa. Tällä hetkellä tää on ei blondi, ei ruskea vaan jotain siltä väliltä. Vihaan maantienharmaita hiuksia, mutta en ollenkaa osaa hahmottaa onko tää mun tukka harmaa vai blondi vai ruskea, näyttää kaikissa valoissa eriltä.. Eilen oli tarkotus ostaa hiusväri, mutta kaikki saksalaiset vaikuttaa vihaavan punasta väriä ja kannattavan blondia (ja n.80% tytöistä koulussa on feikkiblondeja).  Kaverin kaa olin eilen väriä ostamassa ja kaveri kokoajan ehotti kaikkia blondeja ja ko katoin jotain punasia värejä nii yökkäili vieressä, joten päätin ihan suosiolla olla ostamatta mitään :D Toisaalta tykkään tästä väristä, tää on aikalailla mun omanvärinen ja luonnollinen väri, mutta mitä mieltä te ootte, ruskeaksi blondiksi vai punaseksi?


luonnonvalossa toi on jo semiharmaa D:



Ruskeaksi toisaalta haluttas laittaa, mutta sitten jos (kun) haluan taas blondiksi nii sitte pitää se oranssi välivaihe ja tukka kuluu ja pööä vaikeeta :D.

Mutta vähän muitaki kuulumisia. Eilen olin kaverin kanssa hannoverissa ja oli ihan tosi mukava päivä. Hannoveriin oli tullu jo jouluvalot, oli ekankerran tälle vuodelle totaallinen joulufiilis. Meni vähän myöhään, kotiintuloaika oli 10, ja minuuttiavaille 10 olin kotona. Hostäiti on vieläki vähän vihanen siitä ko sillon tulin puoltoista tuntia yhistä abipartyista myöhässä kotia, ja jos oisin eilen tullu myöhässä nii tämäniltasen hannoverreissun oisin saanu varmasti unohtaa. Tänää mennää kaveriporukan kanssa hannoveriin, mutta ei kyllä mitään käsitystä minne ollaan menossa, koska mukana on sen verran monta alaikästä että diskoon jos mennään nii kaikille ei löyy guardinia. 



Ulkona on ihan jäätävän kylmä, aamulla oli +4 lämmintä ja tuulee ihan törkeen kovaa. Tossa ylempänä pari kuvaa takapihalta, nurmikko on vielä ihan vihreenä mutta puista on jo lehet putoillu.  Tässä ihan kohta pitäs lähteä keskustaan pyöräileen, kirjakauppaan on tilattu slummdog millionar joka pitää ostaa enkuntunnille. Aaa mä niin tuun jäätyyn tonne matkalle, pitää varmaan pukea ittensä ihan michelin ukoksi että ees jotenkuten tarkenis.

4 kommenttia:

  1. Musta toi on hyvä väri ! Kaikilla on nykyään joko ihan platinablondi tai tummanruskea, tollanen välimuotoväri on just kiva :)

    VastaaPoista
  2. jonkinlainen vaaleenruskee ois musta hyvä :)

    VastaaPoista
  3. Värjää ruskeeks mut älä liian tummanruskeeks:) Just joku vaaleenruskee :) Ja sulla on punaset housut! ;)

    VastaaPoista
  4. Annukka nii onki ! Aa oon ihan rakastunu näihin punasiin housuihin, oon oikeesti jopa miettiny että kävisin ostaa primarkista toiset tollaset ko noi menee kuitenki jossai vaiheessa rikki..

    VastaaPoista