maanantai 14. marraskuuta 2011

Krank

Bööää, okei semikipeenä FUuu. Tää yskä ei helpota, pahenee vaan. Muuten tääyysin terve, mutta ihan kamala yskä. Koko kuviksentunnin yskin ja lopputunnista julia eturivistä kysy että KUKA SIELLÄ OIKEE YSKII ja ehotti pariinki kertaan että ehkä kannattas mennä lääkärille. No mut muuten oon täysin terve, mitä nyt jos syvään hengittää nii välillä tuntuu selässä asti ko sattuu. Ehkä oon saanu jonku saksakuolemantauti ja tartutan sen suomeen.. Noo jos suomessa vielä jatkuu nii siellä voi käyä lääkäri. Tänää liikunta tunnilla oli silleen lievästi sanottuna tuskaa kuntopiireillä, lopputunnista alko jo sen verran sattuun keuhkoihin ja koko luokka sen varmasti kuuli mun yskimisestä..

Meinasin alkaa itkemään tänää ko kävelin koulusta kotia, 11 päivää? Mitä tää on, apua emmä halua täältä lähteä.. Tänää piti kuvisopelle ja liikuntaopelle sanoa että joo ens viikolla tarvin numerot, siinä vaiheessa tajus että hemmetti ens viikko oikeesti viiminen viikko. Koulussa ei oikeen kukaa näytä tietävän kauanko mä täällä oon, kuvis ope luuli että oon koko vuoden ja tänää ois pitäny käyä juttelemessa koulusihteerin kanssa mm siitä kauanko oon vielä täällä :D Oiivoi, okei 10 päivää on se kuitenki enemmän ko ei mitää !





viien aikaan ko tulee koulusta nii näyttää jo tältä..

 Maanantaina olin parin kaverin kanssa tutustumassa hannoverin amnesty internationaliin. Lähin silleen aika randomisti kavereitten mukaan, ootettiin musiikin tunnin (jolla laulettiin petteri punakuonoa, joulufiilis <3__<3) jälkeen että muut ryhmät pääsee tunneilta, ja siinä tuli puheeksi  ja ne pyys mua mukaan ja miksei. Muutenki kiinnostaa noi asiat ja kaikki aktiviteetit on aina plussaa. Oli tosi kivaa, oon ihan superylpeä itestä ko tajusin kaiken mitä herra puhu. Eilinen meni vaan koomatessa, yskäyskäyskä ja palelin kahenki peiton alla. Hrr.

Aaa hostäiti oli käyny ostaan mulle paketin omenateetä kotiin viemisiksi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti