lauantai 19. marraskuuta 2011

Tukkangst

Anggst en enää ikinä värjää ite hiuksia. Okei emmä tiiä mitä väriä mä tavottelin, mutta tää ainaki nuorentaa mua vähintää 3 vuotta D: Ei tää nyt niin paha oo, mutta vähän epämullesopiva (ja blondi jotenki paistaa läpi vaikka oon jo kahesti värjänny päälle..?) JA se ärsyttää tässä ko kaikki saksalaiset oli että joo jätä blondiksi, ja sit jos niille angstaan tukkaa nii "mitä mä sanoin" kommentteja ei hirveesti jaksais kuulla..

Vähän vaaleemmat oikeesti

Okei ko väriaine näytti tolta nii alko siinävaiheessa jo vähän epäilyttään..
Oivoi, mut viimisiä päiviä vietellään. Eilen kaveri pääs töistä vasta 11, ja tuli meille puol 12 josta lähettiin sitten hannoveriin. Ilta(yö oikeestaan) oli tosi kiva, alan tuntea jo nää meijän vakipaikat ja muuteki hannover alkaa tuntua kotosalta. Kotia tulin 4 aikaa, hostäiti alkaa jo joustaan näissä kotiintuloajoissa, varmaan sen takia koska oon oikeestikki täällä vaan viikon enää. Tänää ois tarkotus lähteä uuestaan hannoveriin illalla, tälläkertaa vähän isommalla porukalla. Eilen suurinosa kavereista harrasti pariskuntailua joten oltiin sisko+poikaystävä+kaveri+minä. Huomenna ois tarkotus nähä isän serkkua joka asuu saksassa. Ne tulee hakemaan mut kotoa joskus kahen aikaan ja siitä kai mennää syömään johonki. On kiva nähä sukulaisia, vaikka kammoanki yli kaiken jos siitä tulee awkward silence. Nyt vois lähtee valmistautumaan ja peilailee itteä että onko tää tukka tosiaan ihan tuhoontuomittu... Onneks tää on vaan kevytväri, ei mulla oo ikinä mikään väri tarttunu päähn pahasti, joten ko pesee päivittäin nii eiköhän tää jonkuväriseksi haalene :D suomessa vois sitten ennen vanhoja kokeilla punasta väriä kampaajalla, mutta onpahan nyt ainaki ruskeaki kokeiltu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti